Skip links

דפי בנק אוטומטיים

דפי בנק אוטומטיים

מדי יום ארגונים נדרשים למשוך דפי יתרות ממספר חשבונות בנק ולהתחקות אחר שינויים בהכנסות ובהוצאות בשערי מטבע, בהלוואות, בכרטיסי אשראי ובפיקדונות. פעולה זו חוזרת ונשנית מדי יום וכוללת את ריכוז הנתונים בטבלאות או בגרפים להנהלה ולגורמים שונים בארגון. תוכנה שפותחה לאחרונה מייתרת את העבודה שנעשית באופן ידני ומאפשרת לארגון לצפות בדפי החשבון בתדירות יום יומית באמצעות פעולה אוטומטית.

כיצד פועלת התוכנה?

התוכנה פועלת בממשק אינטרנטי ועל גבי הענן ולכן מאופיינת ברמת אבטחה גבוהה ובגישה מוצפנת למידע. התוכנה מתחברת מדי יום לאתרי הבנקים השונים באמצעות שם משתמש וסיסמה ומושכת את נתוני יתרות החשבון. בשלב הבא התוכנה מזינה נתונים אלו במערכת ה-ERP של העסק ומארגנת את המידע בדוחות מובנים.

אילו דפי בנק ניתן למשוך באמצעות התוכנה?

התוכנה מושכת את המידע הזמין בחשבונות הבנק של העסק לרבות דפי חשבון, דפי יתרות עובר ושב, תדפיסי אשראי, מידע על הלוואות, פקדונות, מידע על ניירות ערך וכן מידע על הוצאות ותקבולים. את המידע ניתן לקבל מהמערכת באופן יומיומי ואף לתזמן מראש ולקבל את המידע בזמן המתאים ביותר עבורך– ללא כל צורך להתחבר למספר חשבונות בנק.

רוצה לשמוע עוד? צרו קשר

    לאילו ארגונים התוכנה מתאימה?

    כל ארגון שעובד עם מערכת ERP ארגונית לרבות Sap Business One, חשבשבת ופריוריטי וכן מנהל מספר חשבונות בנק למספר חברות יוכל להיעזר במערכת ולחסוך במשאבים יקרים:

    • זמן עבודה של אנשי מקצוע
    • חיסכון בביצוע פעולות יום יומיות שחוזרות שוב ושוב – חיבור לחשבונות בנק, איסוף המידע וארגונו בטבלה
    • חיסכון משמעותי בהדפסות נייר – שכן כלל המידע מאורגן במסך ידידותי למשתמש ומוצג בגרפים, תרשימים וטבלאות.

    ממשק משתמש חדשני

    התוכנה מבוססת WEB וחולקת מאפיינים זהים על אתרי אינטרנט – כמו למשל תפריט למעבר בין דפים שונים, אפשרויות גלילה ולחיצה על קישורים, אפשרויות לסינון מידע ולצפייה בחיתוכים שונים ואפשרויות לשליחת דוחות בלחיצת כפתור. כל אלו מאפשרים לצפות בנתונים בקלות, בתדירות גבוהה ולאתר מבעוד מועד פערים או מגמות שעשויות להשפיע על רווחיות הארגון.

    יתרונות השימוש בתוכנה

    עסקים שמבצעים שימוש יום יומי בתוכנה למשיכת דפי בנק אוטומטיים משיגים שליטה טובה יותר על הנתונים הארגוניים, מקבלים תמונת מצב רוחבית על כלל חשבונות הבנק ועוקבים אחר מגמות ושינויים בזמן אמת. התוכנה חוסכת זמן עבודה יקר של אנשי הנהלת החשבונות ומייתרת את הצורך בביצוע פעולות חוזרות ונשנות שיכולות להיעשות באופן אוטומטי ומתוזמן מראש. התוכנה מתחברת מדי יום אל חשבונות הבנק באמצעות סיסמה ושם משתמש ומושכת נתונים ומזמינה אותם בממשק התוכנה ובמערכת המידע לניהול משאבי הארגון. ארגונים אשר מפעילים מספר חשבונות בנק ומספר חברות יפיקו תועלת רבה משימוש בתוכנה זו שתבוא לידי ביטוי בחסכון בזמן ובהעלאת המודעות לתזרים המזומנים השוטף.

    לפרטים נוספים על תוכנה לניהול תזרים מזומנים ולהתנסות בגרסת הדגמה צרו קשר

    Bank One – ניהול תזרים מזומנים

    בחרו במערכת
    Bank One

    כל המידע במקום אחד

    אבקש לתאם Demo

     



      הצטרפו גם אתם לחודש ניסיון ללא עלות והתחילו לעבוד יעיל ורווחי!

      התנסו ב-Demo