Skip links

התאמות בנקים אוטומטיות

ביצוע התאמות בין רישומי הנהלת החשבונות
לבין רישומי דפי הבנק והאשראי בזמן אמת

להצטרפות לחצו כאן

בין לקוחותינו

בקצרה

רישום פקודות יומן והשוואה בין נתוני הבנק לספרי העסק, הן פעולות שגוזלות זמן רב. למרבה התסכול, גם אם משקיעים מאמצים קבועים, קשה להימנע לחלוטין משגיאות. ל-Bank One יש פתרון שאתם חייבים להכיר

ניהול חשבונות הוא תהליך מתמשך, משמעותי והכרחי שמתבצע בכל עסק. מנהלי חשבונות צריכים להתמודד עם משימות רבות, לעמוד ביעדים ולהיות בעלי ידע וכישרון חשבונאי רב, בין השאר על מנת לפתור בעיות מורכבות. כמו כן, עליהם לבצע לא מעט פעולות גוזלות זמן שחוזרות על עצמן בתדירות גבוהה.
פעולות מהסוג הזה עלולות להפריע מאוד, מכיוון שהן מונעות ממנהלי החשבונות להתמקד בדברים החשובים באמת, והמסובכים בהרבה.
כאן נכנסת לתמונה מערכת Bank One, שמייעלת בצורה משמעותית את אחת המשימות הכי מסיחות דעת של מנהלי חשבונות – התאמות בנקים. המערכת (WEB) מושכת תדפיסי בנק על בסיס יומיומי, ומבצעת תנועות יומן אוטומטיות לפי תבניות מוכנות מראש ולפי קטגוריות (כגון תנועות בגין עמלות בנק) מאתרת את הנתונים במערכת ה-ERP ומאמתת את הרשומות – והכל בצורה אוטומטית לחלוטין.

החשיבות של התאמות בנקים

התאמות בנקים נדרשות עבור עסקים מכל הגדלים, מכיוון שהן עוזרות להבטיח את הדיוק של הרשומות הפיננסיות ולאתר כל שגיאה או אי התאמה. התהליך כולל השוואה, בין רישומי העסקאות הפיננסיות של החברה כפי שנרשמו במערכת הנהלת החשבונות של העסק, לבין רישומי הבנקים השונים.

מכיוון שעסקים מבצעים פעולות פיננסיות באופן יום-יומי, באופן טבעי יש לבצע התאמות בנקים כל הזמן. אם התהליך מתבצע באופן ידני, הוא לוקח הרבה מאוד זמן וגם מועד לטעויות רבות. שגיאות עלולות להתגלות רק בסוף השנה, או בכלל לא להתגלות ובכך להוביל לדיווחים כספיים שגויים.

למי מיועדת המערכת להתאמות בנקים

מערכת התאמות בנקים של Bank One מיועדת לעסקים בכל הגדלים ובכל תחומי העיסוק. המערכת אידיאלית באותה מידה עבור ארגונים קטנים ובינוניים או תאגידים גדולים יותר. כל עוד יש לכם חשבון בנק, ובטח אם אתם מנהלים מספר חשבונות בבנקים שונים – המערכת יכולה לסייע לכם מאוד.

בנוסף, המערכת מתאימה גם למשרדי הנהלת חשבונות וראיית חשבון, אשר מנהלים כספים עבור עסקים ולקוחות מרובים. משרדים כאלה צריכים ללהטט עם מערך מורכב של רשומות ונתונים פיננסיים. עבורם, התאמות בנקים דורשים אפילו יותר זמן, תשומת לב לפרטים וריכוז חסר פשרות.
באמצעות המערכת, רואי החשבון יכולים לחסוך זמן, להפחית את הסיכון לטעויות ולהתמקד במתן שירותים פיננסיים באיכות גבוהה ללקוחותיהם. עם סיוע כזה, שביעות רצון הלקוחות מרקיעה שחקים במהירות.

למה לבחור במערכת להתאמות בנקים Bank One?

מערכת Bank One להתאמות בנקים מתבלטת על פני מערכות דומות אחרות, בזכות היתרונות הבאים:

  • איכות הטכנולוגיה – המערכת שלנו תוכננה ופותחה על בסיס הטכנולוגיה העדכנית ביותר, המבטיחה אמינות, יעילות וזריזות.
  • אוטומציה מלאה – המערכת מבצעת בצורה אוטומטית את כל תהליך ההתאמות, מפחיתה את הזמן והמאמץ הנדרשים ועוזרת לעסק כולו לפעול בצורה יותר יעילה. הזמן שמתפנה עבור מנהלי החשבונות יקר מאין כמוהו, ועשוי להוביל לתפקוד מוגבר שלהם בהיבטים רבי משמעות.
  • אגרגציה – המערכת אוספת נתונים פיננסיים ממספר מקורות, מה שמקל על עסקים להציג ולנתח את המידע הפיננסי שלהם במקום אחד. יותר לא תצטרכו לבקר באופן תדיר באתרי הבנקים השונים ולאסוף את הנתונים.
  • כלים נוספים – Bank One מציעה כלי ניהול נוספים, ומאפשרת לבצע מודולציה בשביל להתאים את היכולות לצרכים הייחודיים שלכם.
  • אבטחה ברמה הגבוהה ביותר – אנחנו יודעים כמה נתוני הבנקים שלכם רגישים, בין אם אלה נתוני החברה שלכם ועל אחת כמה וכמה אם אתם מנהלים חשבונות רבים עבור לקוחות. המערכת שלנו לוקחת זאת בחשבון, מבוססת על פרוטוקולי האבטחה הכי מתקדמים ומתחייבת להגן עליכם בכל תנאי.
  • התקנה קלה – כדי שתוכלו ליהנות מיתרונות המערכת במהירות, ניתן להתקין את המערכת בקלות רבה. אם בכל זאת תצטרכו עזרה, כמובן שאנחנו כאן בשביל לסייע.

המחירים הטובים ביותר – המערכת מהווה אופציה משתלמת מאוד לעסקים בכל הגדלים.

תכונות עיקריות של התאמות בנקים אוטומטיות

יכולות ותכונות של המערכת להתאמת בנקים אוטומטית

במקום להתיש את מנהלי החשבונות שלכם, הגיע הזמן לאפשר להם למצוא זמן למשימות בעלות ערך גבוה יותר. תחשבו על זה כך –

  • אם מנהלי החשבונות מבצעים עבודה מושלמת בהתאמות בנקים, הם כנראה לא מספיקים הרבה מעבר לזה.
  • אם הם מנסים למהר ולחסוך זמן, הסיכוי שיעשו טעויות גדול יותר.
  • אם הם מתוסכלים מהמשימה ודוחים, התאמות לא נעשות במשך זמן רב וההשלכות העתידיות עלולות להיות מאתגרות מאוד.

במקום זה, אתם יכולים להשתמש במערכת Bank One להתאמות בנקים, שמתפקדת כמעין מנהל חשבונות נוסף, ומבצעת פעולות פשוטות אך קריטיות מבלי לטעות בכלל.

היכולות המרכזיות של המערכת להתאמות בנקים כוללות:

  • אינטגרציה – המערכת משתלבת עם מערכת ה-ERP של החברה, ומבטיחה שכל הנתונים הפיננסיים יהיו עדכניים ומדויקים. ניתן לשלב אותה עם נטסוויט – NetSuite, פריוריטי – Priority, זום, sap r/3, חשבשבת, sap by design ו- sap Business One.
  • אימות רשומות – המערכת בודקת ומאמתת את הרשומות, באמצעות השוואה בין דוחות מהבנק והספרים העסקיים
  • זיהוי פעולות – המערכת יודעת איך בנק רושם עמלת מט”ח, ריבית על פיקדונות ופעולות אחרות. אם המערכת לא בטוחה? היא מספקת לכם אפשרויות לבחירה.
  • הפקת דוחות – המערכת מייצרת דוחות מקיפים, המדגישים אי התאמות ושגיאות, ומקלים על עסקים לזהות ולתקן כל בעיה.
  • עדכונים בזמן אמת – המערכת מתעדכנת ומספקת מידע בזמן אמת, ובכך מאפשרת לעסקים להישאר בעניינים מבחינה פיננסית ולקבל החלטות מושכלות.
  • אפשרויות התאמה אישית – ניתן להתאים את המערכת כך שתענה על הצרכים הספציפיים של כל עסק.

יתרונות המערכת להתאמות בנקים

יעילות מוגברת - המערכת מבצעת אוטומציה של כל תהליך ההתאמות, מפחיתה את הזמן והמאמץ הנדרשים לתהליך ומשפרת את היעילות הכוללת בעסק.

דיוק משופר - המערכת מבטלת את הסיכון לטעויות אנוש, משפרת את דיוק הרשומות הפיננסיות ומפחיתה את הסיכון לשגיאות שנגררות עד מועד הדיווח.

אבטחה מרבית - המערכת מספקת אבטחה ברמה הגבוהה ביותר ומגנה באופן הרמטי על נתונים פיננסיים רגישים. היא ניגשת לאתרי הבנקים עם הרשאות צפייה בלבד, ואתם יכולים להגדיר הרשאות שונות לבעלי עניין שונים בעסק.

שימוש פשוט - הממשק הידידותי למשתמש והעיצוב האינטואיטיבי של המערכת מקלים על השימוש עבור מנהלי עסקים ומשתמשים נוספים.

לסיכום

מערכת התאמות בנקים של Bank One היא פתרון מקיף לעסקים, המעוניינים לייעל את תהליך ההתאמות שלהם ולוודא שהרישומים שלהם תמיד מדויקים ללא רבב. בזכות התכונות המתקדמות, הממשק הידידותי לשימוש והתמחור החסכוני שלה – מדובר בפתרון המושלם לעסקים בכל הגדלים ובכל התעשיות.

Bank One – ניהול תזרים מזומנים

בחרו במערכת
Bank One

כל המידע במקום אחד

אבקש לתאם Demo

 



    הצטרפו גם אתם לחודש ניסיון ללא עלות והתחילו לעבוד יעיל ורווחי!

    התנסו ב-Demo