Skip links

יבוא דפי בנק ואשראי

יבוא אוטומטי של דפי בנק ואשראי ישירות מהבנקים וחברות האשראי אל תוך מערכת הנהלת החשבונות לכל החברות, החשבונות והמטבעות

להצטרפות לחצו כאן

בין לקוחותינו

בקצרה

העסק שלכם עדיין מושך נתוני בנקים ואשראי באופן ידני? מערכת Bank One יכולה לעשות זאת במקומכם, לחסוך זמן, למנוע טעויות ולשפר את יעילות העסק כולו. הכירו את הפתרון שיעזור לכם להתמקד בעיקר ולנהל את תזרים המזומנים

בעולם העסקים המהיר של ימינו, מעקב אחר נתונים פיננסיים שוטפים עשוי להתגלות בתור משימה מורכבת שגוזלת לכם זמן רב. אם כמו מרבית החברות, גם לכם יש מספר חשבונות בנק וכמה כרטיסי אשראי, אתם ודאי מבינים כמה חשוב להיות מודעים באופן קבוע למספרים, וגם יודעים כמה זה לא קל.

אם אתם עדיין מסתמכים על תהליך ידני, אין ספק שאתם זקוקים לעזרה. תהליך כזה כולל כניסה של מנהל/ת החשבונות או בעל/ת תפקיד אחר בעסק שלכם לאתרי הבנקים וחברות האשראי, באופן יום-יומי, על מנת להוריד את הנתונים העדכניים.

זהו תהליך שלוקח לא מעט זמן, ועצם העובדה שעליו להתבצע בכל יום מחדש רק מתסכלת יותר. במקום זה, מנהלי חשבונות יכולים להיעזר בפתרון האולטימטיבי של מערכת Bank One – יבוא דפי בנק אוטומטי.

מה מערכת ליבוא דפי בנק עושה?

המערכת מבוססת WEB ומסוגלת לעשות פלאים עבור העסק שלכם. המערכת כוללת חבילה של כלים ותכונות שיקלו עליכם לנהל את הכספים שלכם, לצמצם את כמות השגיאות ולקבל תובנות חשובות לגבי הביצועים הפיננסיים שלכם.

בעזרת Bank One, אתם יכולים לייעל תהליכים ולקבל החלטות מושכלות לגבי העסק.

  • יבוא ​​דפי בנק ואשראי – המערכת מייבאת באופן אוטומטי דפי בנק ואשראי מכל הבנקים והמוסדות הפיננסיים שרלוונטיים אליכם, ומבטיחה שכל הפעולות מתועדות בצורה מדויקת ונגישות בקלות במקום אחד.
  • כל סוגי הנתונים – המערכת מסוגלת לשאוב נתונים שונים, כולל נתוני יתרה במטבעות שונים (שקל, דולר וכו’), ניירות ערך, הלוואות, פיקדונות ועוד, מה שמקל על עסקים לראות לאן הכסף שלהם הולך ומאיפה הוא מגיע.
  • הפקת דוחות – המערכת מפיקה דוחות מובנים ומותאמים אישית, המסייעים לעסקים לבדוק את הביצועים הפיננסיים שלהם לאורך זמן ולשלוט בניהול הפיננסים שלהם.
  • התממשקות למערכות – החלק הכי טוב? המערכת לא רק מושכת נתונים חשובים מבלי שאתם צריכים לעשות כלום, אלא גם מייבאת אותם ישירות למערכת ה-ERP שלכם, כדי שתוכלו לבצע השוואות בקלות ומבלי לבזבז זמן, לראות את כל הנתונים ביחד ולקבל החלטות מושכלות במהרה.

יבוא הנתונים, בין השאר, אפשרי עבור מערכות ה-ERP הבאות: נטסוויט  – NetSuite, פריוריטי – Priority, פריוריטי זום – Priority Zoom, sap r/3, חשבשבת, sap by design ו- sap Business One.

כיצד מערכת ליבוא דפי בנק יכולה לסייע לכם?

אם אתם חושבים שאתם יכולים להסתדר ללא פתרון אוטומטי ליבוא דפי בנק ואשראי, ראשית תחשבו על הזמן שיתפנה למי שאחראי/ת על כך כרגע ומה ניתן להפיק ממנו.

מעבר לזה, קחו בחשבון את ההשפעות החיוביות שעשויות להיות להטמעת המערכת:

  • דיוק מוגבר – באמצעות אוטומציה מוחלטת של תהליך יבוא הנתונים הפיננסיים, המערכת ממזערת את הסיכוי לשגיאות אנוש, שעלולות ליצור בעיות משמעותיות לעסק.
  • גישה לתובנות – על ידי איסוף נתוני בנקים וכרטיסי אשראי ממקורות שונים ויצירת דוחות בהתאם, המערכת מסייעת לכם לגבש תובנות חשובות לגבי ביצועיו הפיננסיים של העסק.
  • ניהול תזרים מזומנים משופר – המערכת מקלה על עסקים לנהל את תזרים המזומנים שלהם על ידי מתן מידע בזמן אמת על מצבם הפיננסי, כולל מבט לעבר העבר והעתיד.
תכונות עיקריות של יבוא דפי בנק

תכונות עיקריות של המערכת ליבוא דפי בנק

מדוע מערכת  Bank One היא הפתרון המושלם עבורכם ליבוא דפי בנק ואשראי? הנה כמה מהיתרונות הבולטים שלה, אשר יכולים להועיל באופן ניכר לכל עסק:

  • אוטומציה מלאה – המערכת אוטומטית לחלוטין, כלומר באמצעותה תוכלו להתמקד במשימות אחרות בזמן שהמערכת פועלת ברקע ומניחה את הנתונים לפניכם.
  • אבטחה – המערכת מאובטחת בצורה הרמטית ובסטנדרטים הגבוהים ביותר, בשביל להבטיח כי המידע הפיננסי הרגיש שלכם מוגן בכל עת. אתם מספקים למערכת הרשאות צפייה בלבד באתרי הבנקים והגופים הפיננסיים אחרים, וניגשת לאתרים אלה באמצעות קוד משתמש וסיסמא מוצפנים.
  • דשבורד אינטואיטיבי – המערכת כוללת לוח מחוונים המספק מידע בזמן אמת.
  • התראות – לא תמיד אתם מול הדשבורד או סוקרים דוחות במערכת, ולכן אתם צריכים לסמוך עליה שתודיע לכם כאשר דברים חשובים מתרחשים. למשל, המערכת יכולה לשלוח פושים כאשר מגיעים נתונים חדשים או כאשר מתגלות אי התאמות (סתירות בין נתוני הבנק לנתונים במערכת ה-ERP) ומבטיחה כי תמיד תישארו מעודכנים לגמרי.
  • גישה נוחה – המערכת נגישה מכל מכשיר עם חיבור לאינטרנט, מה שמקל על עסקים לגשת למידע הפיננסי שלהם מכל מקום ובכל זמן. ניתן להגדיר הרשאות ברמות שונות (צפייה, עריכה, בניית דוחות וכו’) עבור מנהלים, מנהלי חשבונות ובעלי עניין נוספים בעסק.

שליטה מלאה על הכסף שלכם

נתוני כל החברות וכל החשבונות נמצאים במקום אחד

ממשק משתמש פשוט וקל לתפעול

הנתונים נגישים בכל זמן ומכל מקום

תשלום חודשי קבוע ללא התחייבות

הנתונים מועברים באופן אוטומטי ל-ERP

למי מיועדת המערכת  ליבוא דפי בנק?

המערכת מתאימה לשימוש בקרב עסקים וארגונים בכל הגדלים, לרבות עסקים קטנים, סטארטאפים ותאגידים גדולים. המערכת מועילה במיוחד לעסקים שנאבקים בתהליכי ניהול פיננסיים ידניים, כגון מעקב אחר דפי בנק, סיווג עסקאות והפקת דוחות.

שליטה בנתונים פיננסיים היא חיונית לעסקים. היא עוזרת לקבל החלטות נבונות לגבי הכספים של העסק, לנהל את תזרים המזומנים ביעילות ולזהות מגמות ודפוסים בהוצאות.

מערכת Bank One ליבוא ​​דפי בנק מעניקה לעסקים וחברות מכל הסוגים והתעשיות את הכלים שהם צריכים, כולל מידע בזמן אמת.

לצד זה, המערכת מתאימה מאוד עבור משרדי הנהלת חשבונות ורואי חשבון. אחד התפקידים של משרדים כאלה, הוא לסייע ללקוחות בניהול הכספים, וממש לא קל לעשות את זה עבור מספר גדול של חברות, חשבונות, כרטיסי אשראי וכו’.

הפתרון החכם ליבוא דפי בנק ואשראי עשוי לעזור לרואי חשבון, או מנהלי חשבונות, לנהל את הכספים של לקוחות מרובים בצורה יעילה יותר.

למה כדאי לבחור במערכת Bank One?

ישנן מספר סיבות מדוע מדובר במערכת הטובה ביותר, שתועיל במידה המשמעותית ביותר לעסק שלכם.

  • איכות הטכנולוגיה – Bank One דוגלת בשילוב הטכנולוגיות החדשניות והמתקדמות ביותר, במטרה ליצור כלים דיגיטליים שפועלים ללא תקלות, במהירות ובחוכמה.
  • אגרגציה – המערכת אוספת נתונים פיננסיים מכל מקור רלבנטי, וכך מאפשרת לעסקים להביט על התמונה הגדולה.
  • מחירים אטרקטיביים – המערכת מתומחרת בצורה נוחה מאוד, מה שהופך אותה לנגישה לעסקים בכל הגדלים ועם תקציבים משתנים.
  • מודולציה – ניתן להוסיף למערכת פתרונות נוספים, כמו התאמות בנקים או ניהול הלוואות, בשביל לענות על הצרכים הספציפיים שלכם ככל שהזמן עובר.
  • התקנה פשוטה – קל מאוד להתקין את המערכת בעצמכם בעסק. ניתן בכל עת לקבל ייעוץ והכוונה, או להזמין התקנה שלנו. כך או כך, התהליך קצר וניתן להתחיל לעבוד במהירות.
  • אין התחייבות – לא רק שהטמעת המערכת בעסק מתרחשת בזריזות רבה, אם לא תהיו מרוצים אתם יכולים להחזיר את הגלגל לאחור. אנו לא דורשים שוב התחייבות, ומאפשרים התנתקות מהשירות בכל רגע נתון.

לסיכום, המערכת של Bank One ליבוא ​​דפי בנק ואשראי היא כלי רב ערך כמעט לכל עסק. יש לכם שאלות או בירורים? רוצים להתקין אותה בעסק? מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לסייע.

שאלות נפוצות

מערכת Bank One מבצעת יבוא ועדכון של דפי הבנק ברמה יומית ישירות מהבנקים

Bank Pages One מאפשרת שליטה מלאה על הנתונים הפיננסיים בצורה קלה ופשוטה, במקום אחד מהמחשב, מהטאבלט ומהטלפון הנייד.

המערכת יודעת למשוך נתוני עו”ש בכל המטבעות, כרטיסי אשראי, פיקדונות, ניירות ערך והלוואות ולהציגן בדוח.

המערכת מבוססת WEB ומתחברת לאתרי הבנקים באמצעות קוד משתמש וסיסמא מוצפנים עם הרשאות צפיה בלבד

נתוני הבנקים נמשכים ברמה יומית

כן! המערכת יודעת לקלוט נתוני סיטי בנק (Citi Bank)

בהחלט! המערכת תומכת בקליטת הנתונים לחשבשבת חלונות

בהחלט! המערכת תומכת בקליטת הנתונים לפריוריטי (Priority)

Bank One – ניהול תזרים מזומנים

בחרו במערכת
Bank One

כל המידע במקום אחד

אבקש לתאם Demo

 



    הצטרפו גם אתם לחודש ניסיון ללא עלות והתחילו לעבוד יעיל ורווחי!

    התנסו ב-Demo