Skip links

תוכנת תזרים מזומנים

להצטרפות לחצו כאן

בין לקוחותינו

בקצרה

תזרים מזומנים הינו היבט משמעותי של ניהול העסק ושל תכנון העתיד. כדי לנהל את התזרים ביעילות, ליהנות מתובנות נבונות ולקבל החלטות מושכלות, אתם צריכים את המערכת המתקדמת של Bank One

בעולם העסקים המהיר של היום, ניהול תזרים מזומנים יעיל הוא קריטי להצלחת כל עסק. צריכים עזרה? מערכת Bank One לניהול תזרים מזומנים היא כלי רב עוצמה, בעל יתרונות רבים. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת.

מהו תזרים מזומנים?

תזרים מזומנים הוא תנועה של כסף פנימה והחוצה מעסק. הכוונה היא להכנסה והוצאה של מזומנים כתוצאה מפעילויות שונות, כגון מכירות, השקעות ורכישות. תזרים מזומנים חיובי מצביע על כך שלעסק נכנסים יותר מזומנים מאשר יוצאים, בעוד שתזרים מזומנים שלילי משמעותו שעסק מוציא יותר ממה שהוא מרוויח.

תזרים מזומנים הוא היבט חיוני של ניהול פיננסי, שכן הוא מאפשר לעסק לשמור על נזילות, לעמוד בהתחייבויות פיננסיות ולקבל החלטות נחוצות. ניהול תזרים מזומנים אפקטיבי כולל ניתוח וחיזוי התזרים, ניהול עתודות מזומנים וזיהוי סיכונים פוטנציאליים.

מה המערכת לניהול תזרים מזומנים עושה?

מערכת ניהול תזרים המזומנים של Bank One היא מערכת WEB המספקת לעסקים פתרון מקיף לניהול הכספים שלהם.

אלה היכולות העיקריות של המערכת לניהול תזרים מזומנים:

  • מעקב אחר זרימת הכסף פנימה והחוצה – אפשרות לעקוב אחר תזרים המזומנים שלכם בזמן אמת, מבלי לפספס אף פעולה.
  • תחזית תזרים מזומנים עתידי – המערכת משתמשת בנתונים היסטוריים ואלגוריתמים כדי לחזות תזרים מזומנים עתידי, מספקת תובנות לגבי הבריאות הפיננסית של העסק ועוזרת לתכנן את העתיד.
  • ניהול הוצאות ותשלומים – המערכת מאפשרת לעסקים לנהל את ההוצאות, כך שתמיד יוכלו לדעת לאן כל שקל הולך.
  • אגרגציה של נתונים – כל המידע הפיננסי נמצא במקום אחד. המערכת אוספת נתונים מאתרים שונים אודות חשבונות בנק, כרטיסי אשראי, הלוואות וכו’ וגם קולטת נתונים ממערכת ה-ERP של העסק.
  • יצירת דוחות תזרים מזומנים – כל מה שאתם צריכים לדעת על התזרים מופיע בדוח, אשר ניתן להתאים אישית לצרכי העסק. יש אפשרות להפיק דוחות עתידיי (כולל לפי אחוזי ודאות) וניתן לתזמן את הדוחות לרמה יומית, חודשית או רבעונית.

מהי חשיבותה של המערכת לניהול תזרים מזומנים עבור עסקים?

  • שיפור הניהול הפיננסי – דשבורד הדוחות האינטואיטיבי של המערכת, מאפשר לכל בעל הרשאה לקבל מידע חיוני בלחיצת כפתור.
  • חיסכון של זמן ומאמץ – המערכת עושה אוטומציה של רבים מתהליכי הניהול הפיננסי, ועוזרת לנהל את התזרים בצורה יותר פשוטה ומהירה. במקום להיכנס לאתרים השונים כדי למשוך נתונים
  • שדרוג קבלת ההחלטות – ברגע שעסקים מקבלים תמונה ברורה של הכספים שלהם, הם מסוגלים לנתח את הביצועים הפיננסיים שלהם ולקבל החלטות פיננסיות מושכלות.
  • סיוע בתכנון הפיננסי – המערכת מספקת לעסקים תובנות לגבי בריאותם הפיננסית ומאפשרת להם לתכנן את העתיד, מה שמקל על הגדרת והשגת יעדים.

לאילו סוגי עסקים מיועדת המערכת?

מערכת ניהול תזרים המזומנים של Bank One מיועדת לעסקים בכל הגדלים, החל מסטארטאפים קטנים ועד לתאגידים גדולים.

המערכת לניהול תזרים מזומנים תועיל לכם במיוחד אם אתם:

  • בעלי צרכים פיננסיים מורכבים – ברגע שאתם צריכים לפתוח כמה אתרים ולמשוך מכולם נתונים, רק כדי לדעת אם התזרים שלכם חיובי או שלילי, כנראה שאתם זקוקים לעזרה.
  • צריכים לשפר את הניהול הפיננסי בעסק – אם אתם מרגישים, חושבים או יודעים שאין לכם מספיק שליטה ומודעות לתזרים המזומנים, אין ספק שאתם צריכים מערכת אוטומטית.
  • רוצים לחסוך זמן יקר – המערכת יכולה לפנות לכם הרבה מאוד זמן, שהעסק שלכם יכול לנצל בשביל להתמקד בפעולות ליבה אחרות, כמו ניהול קשרי לקוחות.
  • מעוניינים לתכנן את העתיד – כאשר מנהלים עסק, צריכים לחשוב תמיד כמה שיותר קדימה. מערכת שמסוגלת להפיק תחזיות ודוחות ברמות ודאות שונות, היא הפתרון הטוב ביותר לתכנון לטווח הקצר והארוך.

למה לבחור במערכת Bank One לניהול תזרים מזומנים?

לפחות אחד מהסעיפים הנ”ל רלבנטי עבורכם? צרו איתנו קשר בהקדם בשביל להטמיע בעסק את פתרון תזרים המזומנים שלנו.
אם תבחרו בנו, תקבלו:
טכנולוגיה מתקדמת – מערכת Bank One מבוססת כולה על טכנולוגיה חדישה, המבטיחה לעסקים גישה לכלי הניהול הפיננסי החכמים והמתקדמים ביותר.
התאמה למערכות ERP שונות – אם אתם עובדים עם נטסוויט – NetSuite, פריוריטי – Priority, זום, sap r/3, חשבשבת, sap by design או sap Business One, המערכת שלנו תשתלב בצורה מושלמת עם תהליכי העבודה הקיימים בעסק.
גישה מכל זמן ומכל מקום – מערכת WEB זמינה בטלפון, במחשב ובטאבלט, מתי שאתם צריכים אותה.
שירות אישי – אנחנו כאן כדי לשמוע על הצרכים שלכם, להתאים את המערכת ולשפר אותה כל הזמן. ניתן להתקין אותה עצמאית ולהתחיל להשתמש בה במהירות, ללא שום התחייבות.
אבטחה חסרת פשרות – אנחנו שמים דגש עצום על אבטחת המידע והנתונים שלכם. אתם יכולים לקבוע הרשאות צפייה ועריכה למשתמשים שונים, או לייצא את הנתונים בקלות מהמערכת.
קבלת פושים ומיילים – מערכת Bank One מספקת לעסקים התראות על נתונים פיננסיים חשובים, ועוזרת למנהלים להישאר תמיד ערניים ומודעים.
מחירים ללא תחרות – עם המערכת שלנו, תקבלו את התמורה הטובה ביותר לכסף שלכם.

תכונות עיקריות של דוח תזרים מזומנים

מאפיינים בולטים נוספים

על מנת לנצל עד תום את יתרונות מערכת Bank One, עליכם להכיר לעומק את המאפיינים הייחודיים שלה. אלה כמה כלים משמעותיים שיוכלו לקחת את העסק שלכם קדימה, לעבר עידן טוב ומסודר יותר.

  • בניית דוחות דינמיים – המערכת לא רק מפיקה דוחות פשוטים על בסיס המידע שהיא אוספת, אלא מסוגלת לנתח את הנתונים בצורה מעמיקה ולבנות דוחות מותאמים אישית. היא מסוגלת לזהות פעולות חוזרות על מנת לקחת אותן בחשבון בעתיד, וכן משקללת פעולות עתידיות (למשל: פירעונות צפויים, כסף שיתקבל מפקדונות, גביית כספים מלקוחות).
  • משיכה מתוך מערכת ERP – במקרים רבים, קיים פער בין רגע ביצוע הפעולות לבין הרישום שלהם בבנקים ובחברות האשראי. המערכת מסוגלת לגשר על פערים אלה, על ידי משיכת תנועות עתידיות ממערכת ה-ERP. אתם יכולים אפילו להגדיר אילו פעולות רלבנטיות, וכך להתאים את צפי התזרים המחושב על ידי המערכת.
  • מודולציה – המערכת מציעה מודולים נוספים, שיכולים לתרום עוד יותר למאמצי ניהול תזרים המזומנים. למשל, אתם יכולים להוסיף כלי של התאמות בנקים אוטומטיות.

יתרונות עיקריים

מעקב מלא בזמן אמת

ניהול מדויק של התזרים

מערכת מתקדמת וקלה לשימוש

ארכיון פיננסי ללא הגבלת זמן

ניתוח נתונים ומגמות

גיבוי נתונים בענן 24/7

ייצוא נתונים אוטומטי

לסיכום

ברגע שתשתמשו באוטומציה וביכולות האחרות של המערכת עבור ניהול תזרים מזומנים, תהיו הרבה יותר מוגנים ובטוחים, ותהיה לכם הזדמנות נהדרת לשאת את עיניכם קדימה.

תוכלו לדעת בוודאות שלא תמצאו את עצמכם באופן פתאומי ללא מספיק כסף מזומן, לשם תמיד את ההתחייבויות שלכם בזמן ולרכוש את המלאי והציוד שאתם צריכים בשביל להתקיים, להצליח ולצמוח. לא פחות חשוב מכך, תיהנו משקט נפשי לגבי ההווה והעתיד הקרוב והרחוק, ולכוון תמיד לעבר צמיחת החברה שלכם לממדים עליהם אתם חולמים.

למה אתם מחכים? פנו אלינו עוד היום, ולפני שתשימו לב כבר תוכלו להשתמש במערכת Bank One ולספק לעסק את הכלים הנכונים להצלחה.

שאלות נפוצות

  • איסוף נתונים – המערכת המאובטחת אוספת את כל הנתונים הפיננסיים של העסק, כולל חשבונות בנק ורישומים של כרטיסי אשראי וחשבונות סליקה.
  • ריכוז והצגה – המערכת מציגה את כל הנתונים החשובים עבור העסק שלכם במסך אחד ובצורה נוחה להבנה.
  • ניתוח וכלים – המערכת מנתחת את הנתונים שאספה ומספקת לכם כלים בהתאם: זיהוי פעולות קבועות, חיזוי הוצאות והכנסות עתידיות ועוד.
  • עדכון בזמן אמת – המערכת תעדכן אתכם על שינויים באמצעות התראות חמות (פושים) באפליקציה ובמחשב, וכן במייל יומי.

המערכת מותאמת לבעלי עסקים בכל הגדלים, החל מעצמאים קטנים ופרילנסרים ועד חברות בע”מ, ובעצם כל מי שמנהל תזרים מזומנים או תקציב ומעוניין להיות מעודכן באופן שוטף.

  • כל הנתונים מוצפנים ונשמרים בשרתים מאובטחים.
  • המערכת מבוקרת גם על ידי חברות חיצוניות לצורך בדיקת האבטחה השוטפת ובקרה אובייקטיבית.
  • הכניסה למערכת מתבצעת עם מייל וסיסמה אישית. ניתן להשתמש ב”אימות דו שלבי”” – קוד כניסה חד פעמי הנשלח לנייד האישי.
  • הממשק אינו מאפשר כניסה לאתרי הבנקים וחברות האשראי, אלא רק מושך מהם נתונים.
  • המערכת מציגה נתונים בלבד, ולא מאפשרת ביצוע פעולות פיננסיות.
  • כדי לשמור על סודיות המידע, נחסמת הכניסה לשירות לאחר מספר ניסיונות כניסה כושלים.
  • לאחר 20 דקות של חוסר פעילות מול המערכת, החיבור מתנתק אוטומטית.
  • לאחר יציאה מהמערכת, בכוונה או מחוסר פעילות, הכניסה מתאפשרת רק באמצעות זיהוי מחדש.

הצטרפו לאלפי בעלי עסקים שלקחו שליטה על העסק שלהם!

Bank One – ניהול תזרים מזומנים

בחרו במערכת
Bank One

כל המידע במקום אחד

אבקש לתאם Demo

 



    הצטרפו גם אתם לחודש ניסיון ללא עלות והתחילו לעבוד יעיל ורווחי!

    התנסו ב-Demo