Skip links

מהי מערכת לרואי חשבון ולמה היא נדרשת?

מהי מערכת לרואי חשבון ולמה היא נדרשת?

בעידן הזה, הטכנולוגיה ממלאת תפקיד מכריע בכל היבט של ניהול ותפעול עסק. גם משרדי רואי חשבון מאמצים את מגמת החדשנות, אחרי שנים ארוכות בהן נאלצו להתמודד עם ערמות של ניירות ומסמכים, לבצע חישובים בעצמם ולבזבז את הזמן על פעולות שגרתיות.

ניהול נתונים חשבונאים של לקוחות אף פעם לא היה פשוט יותר, מאשר באמצעות תוכנה לרואי חשבון שממספקת כלים חכמים לאוטומציה, דיווח ומעקב בזמן אמת.

תכונות חשובות של תוכנה לרואי חשבון

  • ניהול רשומות יומן – תכונה זו מאפשרת קלט קל ומעקב אחר עסקאות פיננסיות, כדי לפשט ולדייק את הנהלת החשבונות.
  • התאמות בנקים – התאמות אוטומטיות מבצעות יישור קו, בין הרישום בספרים שלכם (או יותר נכון, בתוכנת הנהלת החשבונות) לבין הרישום בדפי חשבון (או חשבונות) הבנק של העסק. התאמות בנקים מאפשרות לזהות אי התאמות ולהבטיח ניהול ספרים תקין.
  • ניהול התחייבויות ונכסים – תוכנה מתקדמת כוללת תכונות כמו חשבונית אוטומטית, תזכורות תשלום ומעקב אחר הוצאות והכנסות לפי תקופות, כדי לשמור על תזרים מזומנים בריא יותר.
  • עמידה בתקנות מס – כללי המס מורכבים ומשתנים כל הזמן. תוכנה שמציעה חישובים ועדכוני מס אוטומטיים יכולה להיות בעלת ערך רב, ולהפחית את הסיכון לטעויות יקרות.
  • דיווח וניתוח – תכונות דיווח מתקדמות יכולות לאסוף את הנתונים שהזנת לתוך דוחות וגרפים קלים לקריאה. Analytics יכול לספק לך תובנות לגבי הבריאות הפיננסית של העסק שלך, לעזור בחיזוי ובתכנון אסטרטגי.
  • תמיכה בריבוי מטבעות – כדי לנהל חשבונות של לקוחות בינלאומיים, אתם צריכים תוכנה שמבצעת המרת מטבע אוטומטית וחישוב הפרשי שער.

רוצה לשמוע עוד? צרו קשר

    כל מה שאתם צריכים לניהול משרד רואי חשבון

    ניהול משרד רואי חשבון הוא לא רק מספרים ונתונים. לכן, תוכנות לרואי חשבון רבות מבצעות גם משימות אדמיניסטרטיביות כגון ניהול וחיוב לקוחות, מעקב אחר שעות לחיוב ופרויקטים וניהול מסמכים. תוכנות אלה יכולות להשתלב עם תוכנת הנהלת החשבונות שלכם, כדי שהכל יהיה במקום אחד.

    למה אתם צריכים תוכנה?

    עוד לא משוכנעים? אלה היתרונות הבולטים של הטמעת תוכנה לניהול משרד רואי חשבון בחברה שלכם:

    • יעילות ואוטומציה – אוטומציה של משימות שגרתיות מפנה זמן יקר, ומאפשרת לרואי חשבון ומנהלי חשבונות להתמקד בפעילויות חשובות יותר כגון ניתוח פיננסי ושירותי ייעוץ.
    • דיוק – תוכנה מצמצמת את הסיכון לטעויות אנוש.
    • תובנות בזמן אמת – יכולות ניתוח ודיווח, המספקות תובנות בזמן אמת לגבי המצב הפיננסי של הלקוחות, עוזרות לקבל החלטות מושכלות באופן מיידי.

    סיכום

    בעידן שבו הנתונים חשובים ורבים מאי פעם, הסתמכות על שיטות חשבונאיות ידניות יכולה לחשוף אתכם לסיכונים מיותרים. בין אם אתם רואי חשבון עצמאיים, או שאתם מנהלים משרד רואי חשבון גדול, מומלץ לאתר ולהטמיע תוכנה לרואי חשבון המותאמת לצרכי העסק.

    Bank One – ניהול תזרים מזומנים

    בחרו במערכת
    Bank One

    כל המידע במקום אחד

    אבקש לתאם Demo

     



      הצטרפו גם אתם לחודש ניסיון ללא עלות והתחילו לעבוד יעיל ורווחי!

      התנסו ב-Demo